måndag, december 14, 2009

För alla stämningssökare som är evinnerligt trötta på Absolute Christmas

Så här i början av den fantastiskt hektiska sista veckan innan alla skingras som snöflingor inför julhelgen/-lovet/-hemmavistelsen laddar jag med min egenkomponerade och perfekta alternativa julmusiklista på Spotify. Förhoppningsvis tar den mig igenom sömnlöshet, panikplugg, bakfylla och oändligt mörka cykelturer i halkig semisnö.

Naturligtvis är ni välkomna att ta del av den:

julmusik revisited

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Godan! Den går som juste bakgrund till dagens Betapet! Kramar moster L.

vitkor sa...

Fint! Jag var tvungen att ta en liten julenubbe nu för att smälta julbordet och då passade det bra med lite musik. Lite från Kents nya också ger en vintrig känsla.

Gro sa...

Det blev nubbe alltså - skålade du med spegeln? Lyssnar på Röd nu och kan faktiskt hålla med dig om att den funkar som julmusik! Eller tagg-musik till mitt actionscript-kodande :)

vitkor sa...

japp, att supa med spegeln kan kompensera för att man vanligen får försämrade reflexer på fyllan ;-)

Kul att kent passade. ha en flashig advent!