söndag, april 28, 2013

gitarrer och bas, trummor och hat

10 bra saker som hände mig april 2013


1. Sally och Olle bjöd på soppmiddag när det behövdes som bäst

2. Jag hittade en rolig låt


3. Jag höll för första gången i livet en månadsgammal bebis i min famn

4. Joel och jag köpte biljetter till Hultsfred och han ringde och var peppig i en timme

5. Jag orienterade, vilket jag inte gjort på kanske 6 år, och bestämde att jag ska åka på O-ringen i sommar

6.  Jag  köpte solglasögon och jag blev varm för första gången sedan september

7. Jag jobbade mer än någonsin tidigare och höll designdemos och heldagskurser

8. Jag låg på en solvarm sten i Malmö hamn och det var helt tyst förutom det virrande ljudet från ett ensamt kastspö med jämna mellanrum



9. Först grät jag tills jag kräktes

10. Och sedan märkte jag att det är hundra gånger bättre att vara ensam när man är själv, än att vara det fast man är tillsammans med någon

3 kommentarer:

Tove Solbeckar sa...

Fin bild!

Pepp på Hultsfred!!

MY sa...

Fina och lite galna Gro ! Moster Y

Gro sa...

<3