tisdag, juli 10, 2007

I could be brown, I could be blue, I could be anything you like

Jag skulle kunnat skriva om rekordleran.
Jag skulle kunnat skriva om musiken och spelningarna.
Jag skulle kunnat skriva om hopp och förtvivlan.
Om tält, vitamindrinkar, äventyr och en plastbeklädd mössa.
Jag hade kunnat citera.
Jag hade kunnat göra listor.

Infallsvinklarna virvlade som oktoberlöv en höststorm i mitt huvud, utan minsta tendens att stanna och veckla ut sig.

Men det blev inte bra. Ni vet hur det kan vara. Så istället hänvisar jag er till min festivalkumpan Sallys poetiska tolkning av den gångna veckan.

3 kommentarer:

Sally sa...

vad hedrad jag känner mig ^^

det är svårt att skriva om ALLT. det går nästan aldrig.

Sally sa...

roskilde.coitus.net eller vad det är tror jag är framgångsrikt vad gäller bilder förresten!

plus att låten heter KOLLA KOLLA :P

Anonym sa...

roskilde.coitus.se

:(