fredag, augusti 03, 2007

Fyra lediga dagar





Jonas kom och hälsade på.








Jag var naturligtvis tvungen att visa honom Daschland!










Vi letade hattar i Haga och åkte till Liseberg och hälsade på Elin. Hon var snäll och gav oss gratisbiljetter och vi tvingade Jonas att åka
Balder. Jag pratade om hur osannolikt det är att jag aldrig vunnit en sån där gigantisk chokladkaka, med tanke på hur frekventa de är. Och just då vann jag (på första försöket)!






Sen hade vi en lekdag med bad i Örsjön, tränade på actionrullningar och klättrade i träd i Skräcklan. Och såg Simpsons-filmen.




Det var fint.





- - -

Den fjärde dagen träffade jag mitt livs platoniska kärlek, fröken Julie. Hon har återvänt efter ett år i Tyskland, och var lite besviken över att ingenting förändrats hemma förutom ett hål i vägen. Vi gick till Bore Kulle som sig bör, och pratade om allt. Sen smed vi planer inför framtiden.


Den blir nog också fin.

3 kommentarer:

Rybing sa...

Haha! Ja det var verkligen fina och roliga dagar. Blir alldeles varm när jag ser bilderna och tänker tillbaka :)

Sally sa...

DEN ÄR LIKA STOR SOM DU :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

(idag har jag jobbat klart för den här sommaren ^^)

Unknown sa...

två saker att skriva om.
1.) Spider-pig spider pig ^^ Filmen var sjukt rolig

2.) Hur ser chokladen EGENTLIGEN UT?? är det tusen små kexchoklader eller en gigantiskt stor??
Har legat vaken många nätter och undrat.