fredag, december 02, 2011

allt har sin tid

Vardagsedge 2008
- äventyra att lyckas ta sig till Kårallen
- spela dubbelspel
- sabrera champagne
- åka till München för att hälsa på någon man egentligen inte känner
- skicka hemliga beundrarbrev
- ta med sina kompisar till ett kollektiv i Berlin och bo där med sitt ex och hans nya flickvän
- cykla vilse i Holland



Vardagsedge 2011
- tappa bort telefonen
- klättra
- köra i mörkret med cykeln utan lysen i Gamla Linköping
- vara en alien bland läkare och ingenjörer
- lägga det man tidigare kände som livet bakom sig

3 kommentarer:

Oscar sa...

Du glömde det här med att inse att man måste gå och lägga sig runt 22 för att orka med en arbetsdag. Och hur lite tid man har för att göra viktiga saker som att spela tv-spel :(

Ugga sa...

Är det ok om jag instantlänkar till det här inlägget varje gång någon gnäller på mig för att jag inte pallar söka jobb/ta tag i mitt liv/bli vuxen?

Gro sa...

Fast egentligen menar jag inte att det är dåligt, bara att det är så annorlunda och tar tid att vänja sig vid. Jag skulle inte vilja tillbaka. Man kan bara gå framåt.