lördag, januari 31, 2009

mitt första och enda modebloggsinlägg

Är det så här man gör?

Till fredagens patetsittning [det vill säga för före detta fadderister/festerister] på Flamman köpte jag en av de klänningar som min vän Sally sytt för sitt egna varumärke-ish design:Sally! Otroligt snygg och därtill barryggad. Jag var tvungen att dokumentera händelsen, med det visade sig svårare än jag hade anat att fotografera sig själv i helfigur. Bilden gör därför dessvärre klänningen inte rättvisa.

Väl på Flamman firade vårt fadderi reunion som det minst studentikosa i mannaminne, emo-posade och uppträdde med vårt deppiga "When Resorb don't work"-gyckel. Det var fint!

Ex-fadderist Gro och ex-fadderist Joejo i svårmod

5 kommentarer:

Anonym sa...

Helt uppenbart glada ex-fadderist Sally borde jag ha photoshoppat bort. Hon förstör intrycket!

Gro sa...

Definitivt. Å andra sidan är hon ju kratören, så det passar blogginlägget att hon är med.

Sally sa...

åh jag känner mig så hedrad ^^

Machmot sa...

Yo G-flix, när jag såg dig och Joejo var ni minsann inte sådär ledsna så jag tror inte riktigt på emo-hafset!

/T-bone

Gro sa...

Ey len, sluta förstör min trovärdighet!